هميشه به ياد داشته باشيم
|
وقتی از وضعیت زندگیت شکایت میکنی، مردمانی هستن که برای داشتن زندگی نزدیک به زندگی توهرکاری حاضرن بکنن وقتی از وضع غذات شکایت میکنی، انسان هایی هستن که از نداشتن تکه نانی میمیرند.پس از آنچه هستی شادمان باش و به خاطر آنچه داری شکرگذار. |
باور نـمی کنـم ..
خـالـق نظـم دانـه هـای انـار ،
زنـدگـی مـرا
بـی نظـم چیـده باشـد !
بدبخت ملتی که تاریخ خود را نداند. تیره بخت تر از آن، ملتی که علاقه مند به دانستن تاریخ خود نباشد. شوربخت تر از همه، ملتی که تاریخ خود را به ریشخند بگیرد .
اميدوارم ما هم هميشه به ياد داشته باشيم...
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۶:۳۱ ب.ظ توسط مدیریت زاگرسی ها
|
آنچه می نویسیم دلیل بر مبرا بودن ما نیست ؛ می نویسیم تا خود نیز اینگونه تعلیم ببینیم و یادمان نرود که این دست نوشته ها پاسخ به سوالات و مجهولات خودمان است