و من، از این مانع بزرگ‌ترم...

 چون یاد گرفته‌ام به عرف و به رسم و رسوماتش، فقط و فقط به اندازه‌ی خودش احترام بگذارم چرا که عرف، یعنی هر کس و هر کسی پاکیزه نیست و هر کسی شایسته نیست و نیست مرا در این بایسته، هیچ نشانی...

از همه مهم‌تر... من خدا را دارم. تنها او برتر است و تنها اوست مرا حبیب و محبوب. یا خیر حبیب و محبوب...


--------------------

از مسجود