عرف
و من، از این مانع بزرگترم...
چون یاد گرفتهام به عرف و به رسم و رسوماتش، فقط و فقط به اندازهی خودش احترام بگذارم چرا که عرف، یعنی هر کس و هر کسی پاکیزه نیست و هر کسی شایسته نیست و نیست مرا در این بایسته، هیچ نشانی...
از همه مهمتر... من خدا را دارم. تنها او برتر است و تنها اوست مرا حبیب و محبوب. یا خیر حبیب و محبوب...
--------------------
از مسجود
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ توسط مدیریت زاگرسی ها
|
آنچه می نویسیم دلیل بر مبرا بودن ما نیست ؛ می نویسیم تا خود نیز اینگونه تعلیم ببینیم و یادمان نرود که این دست نوشته ها پاسخ به سوالات و مجهولات خودمان است