خدا تنها کسیست که عشق بندگان خود را

به خود

به هوس تعبیر نمی کند.

خدا تنها کسیست که بدون شرایط 

عشق عاشق را

قبول می کند.

حدا تنها کسیست که

در عاشقانه های خود با بندگانش

خیانت را نادیده می گیرد.

خدا تنها کسیست که

عزت عاشق را می خواهد و نه ذلت

خدا تنها کسیست که

حتی به بدتریت ها نیز

بله می گوید.

خدا تنها کسیست که 

معشوقش را با همه ی بدی و خوبی هاش می خواهد.

خدا تنها کسیست که

هرگز

نه نمی گوید.

***

تا فبل از این فکر می کردم عاشقم ولی اکنون

تصور عشق خدا را هم لذتبخش میبینم چه رسد به عین آن را

 

عرفه قرار عاشقی ماست

بزمی دلتنگ و  با بوی عطر کربلا