ثارالله(خون خدا)
پرسیدم: چرا امام حسین علیه السلام و پدر و مادر بزرگوارشان را ثارالله(خون خدا) می نامند؟
مفصل توضیح داد
که خلاصه اش می شود:
ریخته شدن خون این سه معصوم بر زمین.
خون بهای آنها خداست.
و در نهایت: انتقام این خونها توسط امام منتقم گرفته خواهد شد.
گفتم: ریخته شدن خون امیرالمومنین و سیدالشهدا را می فهمم، اما...
اشکهایش پاسخ کاملی بود بر سوال ناقصم...
اما...
اما آیا شیعه مواظب بوده که اشکهایش مانع دیدن حقایق آن نصفه روز نگردد؟!
+ نوشته شده در شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۹ ب.ظ توسط طــرقـه
|
آنچه می نویسیم دلیل بر مبرا بودن ما نیست ؛ می نویسیم تا خود نیز اینگونه تعلیم ببینیم و یادمان نرود که این دست نوشته ها پاسخ به سوالات و مجهولات خودمان است