سلام به همه

بچه ها مدیریت عوض شد. (انقد دوست دارم یهویی خبر اصلی رو میدم ! جان شما خیلی حال میده ! :D )

از خانوم منصوری به خاطر زحمت هاشون تشکر می کنم. دستشون درد نکنه . ایشالا که دلیل خستگی هاش ما نباشیم.

اما چند تا سوال !

1. قالب وبلاگ چطوره ؟

2. یه برنامه جدید بگید به اجرا بزاریم ! چیه اینجا سوت و کور شده !

3. چرا واسه مطالب همدیگه نظر نمیزارید ؟ (نکنه کلاس داره ؟)

4. نویسنده ها چرا کم کار شدند ؟ لطفا همه پاسخگو باشن !

5. من دلم واسه بحث های داغ تنگ شده ! میشه یکی یه پست جوشان بزاره بترکونیم ؟ :D

6. دیگه حضور ذهن ندارم ! بعدا دوباره میام حالتونو می پرسم .

راستی ؛

هر گونه تلاشی واسه مزاحمت ، کار شکنی، به هم ریختن اعصاب مدیر تاثیری در روند کار و خسته شدن من نداره. بالاخره کسی که مدیر یه صفحه تو فیسبوک هم باشه حتما با اینگونه حرف ها و حدیث ها آشنایی داره ! بعله داداش ! ما خودمون این کاره ایم ! گفتم که بدونید.

دیگه عرضی ندارم. :|

فعلا ...